  • Data: 2010-12-10 10:07:27
    Temat: Re: Tani domek - przykład z życia
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Plumpi napisał:
    > Użytkownik "rrr" <r...@o...rrr.pl> napisał w wiadomości

    > Po pierwsze musiał byś je znaleźć.
    > Po drugie mieszka się tam, gdzie się ma pracę i dochody.

    Nie ma obowiązku budowania domu w określonej okolicy. Użalasz się, że
    ktoś gdzieś nie pozwala postawić ci koszmarka ? Poza tym MPZP można
    zmienić, wystarczy wola mieszkańców i ok. 2 lat. Wystarczy chcieć. No
    chyba, że reszcie mieszkańców nie podoba się twoja wizja budownictwa bo
    narusza ich poczucie ładu przestrzennego - jak tak to się wyprowadź.

    > Piszesz bzdury.
    > W okolicy, gdzie mam chałupę było jednoznacznbie określone, że domy
    > muszą mieć dachy strome pokryte dachówką w kolorzeze czerwonym lub innym
    > pokryciem imitującym dachówkę.

    Z zapisu, który przytoczyłeś wynika, że możesz pokryć czerwoną dachówką,
    zieloną blachą, bądź jaskrawożółtym gontem bitumicznym. Jeśli już to
    wyimaginowany problem leży kącie nachylenia dachu.
    Chyba, że nie umiesz cytować.

    > Po prostu urząd tak sobie wymyślił i nie da się tego przeskoczyć.

    Co jest napisane w MPZP zależy od mieszkańców. Wystarczy go zmienić.

    > Wszędzie stawiane są szkaradne domy z ogromnymi, ciężkimi dachami.
    > Co do warunkó klimatycznych to nie ma najmniejszego problemu, zeby nawet
    > budować domy z całkowicie płaskimi dachami. Jest to tylko i wyłącznie
    > kwestią odpowiednio mocnej konstrukcji.

    > Na szczęście nie są takie same.

    Nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Oczywiście, że nie są takie same,
    ale mają zbliżony kąt nachylenia dachu i kryte są zazwyczaj czymś
    podobnym do dachówki. Domy nie muszą być takie same, mogą być różne w
    ramach pewnych założeń.

    > Piękno to rzecz gustu, a o gustach się nie dyskutuje.
    > Ja tylko dodam, ze niektóre z tych budynków są bardzo ciekawe i
    > osobiscie mi się podobają.

    Jakie to szczęście, że jednak w twojej okolicy nie można ich budować

    > To, ze Ty ich nie akceptujesz jest tylko i wyłacznie skutkiem Twojego
    > przywyknięcia do określonych form architektonicznych i nie ma nic
    > współnego z określeniem piękna czy eststyki.

    rafał