  • Data: 2009-11-18 21:31:48
    Temat: Re: Tania hurtownia sklep hydrauliczny w małopolsce
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:he09hr$m6t$1@news.onet.pl...

    > Kupuj samemu. Prawie każdą hurtowia da Tobie podobny upust jaki mają
    > okoliczni instalatorzy.

    Może ja czegoś nie rozumiem, ale miałem ostatnio dwa razy próbę kupienia czegoś w
    hurtowni instalacyjnej (co było niedostępne w normalnym sklepie). W żadnej nie
    sprzedawali osobom fizycznym, zaś firmy muszą podpisać umowę i mieć w działalności
    instalatorstowo. Więc nie wierzę, że udało ci się kupić elementy "na domek" w
    PRAWDZIWEJ hutrowni a raczej w sklepie instalacyjnym.