  • Data: 2009-11-19 10:04:27
    Temat: Re: Tania hurtownia sklep hydrauliczny w małopolsce
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:he32eh$r5t$1@newsread2.aster.pl...

    > Acha, i sprawdziłeś pozostałe kraje świata i nigdzie nie spotkałes się z
    > sytuacją, że wykonawca kupuje materiał. Nigdzie i nigdy, co? I telewizja
    > kłamie pokazując takie sytuacje, bo przecież to tylko w Polsce jest
    > możłiwe, nie? Tylko w Polsce.

    Ależ oczywiście że może kupować. Tylko inwestorowi powinien podać dwie ceny:
    -cenę usługi
    -cenę materiału
    I inwetor decyduje czy kupuje materiał od wykonawcy czy kupuje sam we
    własnym zakresie a wykonawcy płaci tylko za usługę.
    Sytuacja jasna i klarowna jest wtedy.

    A zresztą co mnie Egipt interesuje. Może tam stać ludzi aby przepłacać za
    mateeriały zlecając ich zakup wykonawcom.
    Ja lubie pilnować swoich pieniedzy. Jak ktoś nie lubi to niech nie pilnuje
    ale niech się wtedy nie dziwi że 300-400tys na budowe nie starczyło.

    Krzysiek