  • Data: 2009-01-17 11:42:11
    Temat: Re: Taras na dachu
    Od: p...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Sty, 00:16, "Sebo z Bogdanca" <s...@o...eu-uu> wrote:
    > Witam.
    >
    > Mam pytanie odnosnie domu z plaskim dachem.
    > Jestem w trakcie projektowania domu i chcialbym na dachu zrobic sobie taras
    > widokowy i teraz dwa pytania:
    >
    > 1. Czym najlepiej wylozyc taki taras aby nie przeciekal i byl odporny na
    > uderzenia i zabrudzenia.

    drewniany taras, konstrukcja położona tylko na stropodachu, bez
    wiązania na stałe z konstrukcją dachu, a przy tym bez ingerencji w tę
    konstrukcję i bez niebezpieczeństw które się z tym wiążą. Drewno
    przyjemnie się nagrzewa latem, nie parząc w stopy czego nie można
    powiedzieć o ceramice. Jeśli się chce, na zimę można konstrukcję zdjąc
    i schować do garażu.

    > 2. Czy lepiej zrobic wejscie na dach kreconymi schodkami na zewnatrz (tak
    > jak ma to mniej wiecej miejsce tutajhttp://www.projekty.ign.com.pl/pliki/widoki/ren
    der_alfa_2_zoom.jpg) czy tez
    > kreconymi schodkami od srodka i na wylaz (klape) na dachu.

    wyłaz od środka to mało praktyczne rozwiązanie. Klapa i strome schody
    to droga transportowa taka sobie by wypić kawę czy piwo z gośćmi lub
    pogrillować

    pzdr
    krzychut