  • Data: 2011-04-22 08:36:53
    Temat: Re: Taras z deski ryflowanej modrzewiowej - Dlaczego nie...
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam" <a...@g...com> wrote:
    > PS. Rozmawialem wczoraj ze stolarzem ktory m.in. robi tarasy z
    > modrzewia syberyjskiego i mowi ze spoko moge dac legary z jakiegos
    > tanszego drewna :)

    Adamie, taras mozna zrobic nawet z palet, które zostaly po budowie. Przykrecasz
    deski tarasowe i masz dokladnie to samo.
    Mój dobry znajomy, równiez stolarz, robi drzwi, okna, schody, meble z litego
    drewna. W drzwiach i oscieznicach z tego litego drewna, polowa materialu to
    plyta wiórowa. Jesli potrzebna jest grubsza niz 18mm to sie skleja kilka takich
    plyt. Twarde to jest jak diabli, mocne i trwale. Z metra zakupionego materialu,
    uzyskuje niemal dokladnie metr gotowego produktu (plyty nie trzeba strugac).
    Tym sposobem stolarz realizuje wymagania klientów, którzy zamawiajac schody czy
    drzwi, patrza przede wszystkim na cene. Tak jak zaplacisz, tak bedziesz mial.

    --
    Bartek