  • Data: 2011-04-22 06:12:41
    Temat: Re: Taras z deski ryflowanej modrzewiowej - Dlaczego nie...
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Kwi, 22:56, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > 1. dziury, ciekawe jak koledzy wydob d spod desek klucz do domu.

    To musialaby byc dziura minimum ze 2cm zeby pek kluczy przelecial :)
    Ale jakistam problem rzeczywiscie to jest. Jak taras jest normalnie
    krecony wkretami to mozna jedna deske odkrecic. Mozna tez uzyc "wedki"
    - skoro szpara jest na tyle duza ze cos tam wlecialo to i powinno sie
    dac wyciagnac:) "Wedki" mam np. z koncowka z magnesem albo z trzema
    lapkami.

    > 2. mieci organiczne kt re wpadn pod deski ju tam zostan , tworz c fajne
    > rodowisko dla rozwoju ple ni i grzyb w.

    Niekoniecznie. Jak pisalem - mam wylana plyte betonowa, na tym beda
    legary od domu w kierunku ogrodu. Czyli woda bedzie sobie spokojnie
    splywac. Czolo bedzie lekko wysuniete za plyte, a tuz za plyta bedzie
    rura drenazowa do jej wylapywania. Czyli bedzie wystarczylo raz na
    jakis czas odpalic karchera i mocno splukac plyte przez te szpary. Ten
    problem mysle nie istnieje :)

    > 3. robale i inne stworzenia, b d sobie mog a tam mieszka i w drowa do
    > woli.

    Skoro teraz na plycie betonowej nie mieszkaja to i pozniej nie
    powinny. A jak zamieszkaja to patrz pkt 2.

    PS. Rozmawialem wczoraj ze stolarzem ktory m.in. robi tarasy z
    modrzewia syberyjskiego i mowi ze spoko moge dac legary z jakiegos
    tanszego drewna :)
    pozdr.

    --
    Adam