  • Data: 2018-11-09 08:36:19
    Temat: Re: Taryfa G12as
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 6 listopada 2018 18:49:26 UTC+1 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:
    > Rozważał ktoś taką taryfę? - mam teraz g11 i zastanawiam się czy nie
    > zmienić na "antysmogową" aby mieć stałe ceny prądu przez najbliższy rok.

    A grzejesz prądem lub masz samochód elektryczny?
    Bo w Energa taki zapis jest w regulaminie g12AS
    Z Oferty mogą skorzystać Klienci, którzy:
    f) złożyli Sprzedawcy oświadczenie o zamiarze wykorzystywania energii elektrycznej
    na cele grzewcze gospodarstw domowych lub ładowania pojazdów elektrycznych, będące
    Załącznikiem nr 1 do Regulaminu,