  • Data: 2016-05-18 13:06:54
    Temat: Re: Temat bez polityki. Panele podlogowe.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-17 o 16:39, Bolko pisze:

> [...]
    deskach no i co w przypadku dostania sie wody pod kafelki? W przypadku paneli
    ostrzegasz przed konsekwencjami a w przypadku starych desek ma byc dobrze? Takie
    stare dechy jak by dostaly wody bez mozliwosci szybkiego odpadowania zrobia gorszy
    melanz niz spuchniete panele.

    > A jeszcze jedno.
    > Jak nie było jeszcze płyt GK to wiesz jak amerykanie robili ściany?
    > Framing znaczy ta podstawowa kontrukcja.
    > Na to cieniutkie deszczułki.
    > Na to siatka metalowa.
    > Na to beton
    > Siatka metalowa
    > Cienka warstwa betonu.
    > Moja pierwszą robota było rozwalenie takiej łazienki.

    W Polsce też tak kiedyś budowano. Do desek przybijano matę z trzciny
    oraz siatkę drucianą.

    Co do Kogutka to osobiście radzę położyć płytki. Kładzie się płytę OSB,
    a na tą płytę klei się płytki. Znam kilka domów, w których tak właśnie
    jest zrobione. Niestety nie znam szczegółów wykonania tzn. jaki klej i
    jak to jest przygotowane.
    Znam też domy w których wylano cienką posadzkę na deskach i na to
    położono płytki i też jest od kilku lat OK.