  • Data: 2016-02-23 21:07:17
    Temat: Re: Temat spółki wodne
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie masz obowiązku płacenia składek na spółki wodne. Ale potem nie licz
    > na to, że spółki będą Ci remontować urządzenia melioracyjne
    > odprowadzające wodę z Twoich działek.

    Ok. A jesteś w stanie wskazać odpowiedni zapis?
    Ja od nich nic nie chcę...

    > U nas spółki działają bardzo prężnie. Jak ktoś regularnie płaci składki
    > i zatka mu się drenaż, to wystarczy telefon i na drugi dzień są
    > melioranci i działają.

    No widzisz i to się chwali. Złego słowa bym nie napisał gdybym tak miał.
    U mnie to działa biegunowo odwrotnie. W dodatku jakiś skur.... raz na
    miesiąc średnio, wyrzuca cały zakup poczyniony w pobliskim M_Donaldzie.
    Widocznie tak mu wychodzi, że w tym miejscu zakańcza konsumpcję. Wiem,
    spółki nie od śmieci, ale gdyby uporządkowały rów przy drodze, wygoliły
    chaszcze i pozbierały śmiecie, to może nikt by nie wyrzucał.

    Miłego.
    Irek.N.