    From: "Tomek" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Terma gazowa +terma elektryczna pojemnościowa
    Date: Mon, 24 Oct 2011 08:35:17 +0200

    Użytkownik "Jackare" <1...@1...tralala.com> napisał w wiadomości
    news:j821u8$k5c$1@node2.news.atman.pl...
    > No to jeszcze wypadałoby oczyścić ten wymiennik od srodka, czyli wezwać
    > fachowca z płuczką i przepłukać, tzn odkamienić nagrzewnicę.
    Płukanie mogę sobiem sam zrobić poprzez wykonane wcześniej odejścia i
    zawory - bez demontażu całości. I to robiłem. Nie było zanieczyszczeń w
    przeciwprądzie. Gdyby faktycznie serwisant nazwijmy to pobył ze 2 godziny i
    Kamixem (czy innym odkamieniaczem) faktycznie nagrzewnicę pierwotną
    odkamienił, to gra być możę byłaby warta świeczki. Ale tutejsi serwisanci
    jedynie płuczą nagrzewnicę- ja nie mając o-ringów czy innych uszczelniaczy
    sam tego demontował nie będę. Z resztą temp. spalin jest niepodwyższona,
    więc odbiór ciepła od spalin nie jest pogorszony. Poza kwestiami
    naturalnego zużycia.
    Tomek.