  • Data: 2012-05-09 16:16:00
    Temat: Re: Timer
    Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:4faa78f3$0$26709$65785112@news.neostrada.pl...

    > A do czego to ma służyć?
    > Są urządzenia typu http://pl.wikipedia.org/wiki/Zegar_ciemniowy które
    > potrafią się włączyć na precyzyjnie podany czas, ale raczej nie mają opcji
    > włączania się o określonych godzinach.

    Ma wyłączyć i włączyć specjalne jarzeniówki. Chodzi o jednoczesny błysk-
    który zapewnia zapłon elektroniczny (mam go), oraz określony z dokładnością
    do pół sekundy czas naświetlania, ktory nie przekroczy 4 minut. Włącza go
    zawsze użytkownik. O taki timer mi chodzi. A zegar ciemniowy ma dokładność
    pół sekundy (właściwie to potrzeba 0,2s, ale 0,5s jak musi- to wystarczy)?

    serdecznie pozdrawiam

    Chiron