  • Data: 2010-01-08 20:10:31
    Temat: Re: Tnijmy cytaty!!
    Od: Zyga <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 wrote:
    > Użytkownik "Zyga" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A ten MS Office to co niby ma byc? Wyrocznia??
    > Chyba nawet dzisiejszy Word nie potrafi tego co Word Perfect w wersji 6.x z
    > konca lat 90, a I Explorer przy najmniej moj nie nauczyl sie do dzis
    > przechowywania zawartosci calych stron w Temp - ie tylko za kazdym razem
    > ciagnie od nowa calosc, a nieodzalowany Netscape Navigator potrafil to wiele
    > lat wczesniej. Outlook ciagle po uruchomieniu pokazuje mi najstarsze watki w
    > news i za kazdym razem musze calosc przewijac. To jakas obleziona pajakami
> [...]
    Nie uzywam Otlooka, pisze pod cytatem. Tak mi wygodniej ale rozumiem, ze
    mozna inaczej.
    Wordperfect z końca lat 90 to ociezaly mulisty potwor. Nie majacy wiele
    wspolnego ze wspanialym Wordperfectem z czasow DOS. Najlepszym na
    poczatku lat 90 byl AmiPro, pierwszy(!) edytor dla Windows (3.1), MsWord
    jeszcze nie byl w zapowiedziach, trwaly goraczkowe prace nad
    przeniesieniem DOS'owego Worda 6.0, skadinad niesamowitej maszyny z
    wlasnym srodowiskiem graficznym. A pozniej niestety trzeba przyznac, ze
    Ms sie poprawil i od czasow Word 6.0 for Windows (nastepcy Word 2.0 for
    Windows, hehe) jest calkiem przyzwoity. A ciekawe czy ktos pamieta
    pierszy arkusz pod Windows, firmy Borland, QuattroPro? To byla maszyna,
    Excel przez pare lat probowal dorownac...

    --
    pozdrawiam - Zygmunt