    Date: Sun, 27 Feb 2022 23:41:20 +0100
    Subject: Re: To już chyba początek końca Putina?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 27.02.2022 o 23:13, Uzytkownik pisze:
    > Putin, niegłupi facet, dobry strateg. Tyle lat wodził za nosy całym
    > światem, który mu ulegał i szedł na ustępstwa, a UE warowała i była
    > prowadzona na smyczy jak jego tresowany piesek.
    >
    > Całe szczęście, że świat się opamiętał i zjednoczył przeciwko temu
    > bandycie.
    > Mam tylko nadzieję, że UE nie spierdoli tej okazji i nie zdejmie
    > sankcji zanim nie upierdolą Putina i zanim nie zostanie obalony i
    > pociągnięty do odpowiedzialności Łukaszenka.
    >
    > Sankcje z Federacji Rosyjskiej powinny być zdejmowane stopniowo
> [...]
    Tylko, żeby dostawy broni i amunicji dotarły w przeciągu maksymalnie 2 dni.

    Możliwe, że Putin rzucił na pierwsze uderzenie "mięso armatnie" i
    przestarzały sprzęt, aby wybadać lokacje obrony ukraińskiej, a do
    głównego uderzenia dopiero się szykuje.

    Trochę dziwne jest to, że Putin, który odwalił kawał dobrej roboty w
    Syrii, gdzie pokazał sprzęt wysokiej klasy oraz dobre wyszkolenie
    wojska, które niszczyło cele z bardzo dużą precyzją porównywalną z USA,
    na Ukrainę rzucił stary, zdezelowany sprzęt, pamiętający jeszcze czasy
    zimnej wojny. Mam nieodparte wrażenie, że w ciągu 2 dni pojawią się
    bardzo precyzyjne naloty i bombardowania.

    Tak więc zachód w tej chwili musi walczyć z czasem, aby dozbroić
    Ukraińców, zanim dojdzie do tego właściwego ataku, bo od tego zależy
    zwycięstwo Ukrainy.