  • Data: 2020-01-27 13:15:15
    Temat: Re: Torx a krzyzak
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wkretosruby albo śrubowkręty. Jeśli głupota ludzi przez 60 lat mnie nie rozjebala to
    nie rozboli mnie głowa jak ktoś da linka do jakiegoś cudaka. Jeśli w samochodzie w
    silniku jest wał wykorbiony to dlaczego powszechnie nazywa się go korbowym? Wał
    korbowy to przy studni albo w maszynce do mięsa jest. Podobnie że sprzeglami
    przenoszącym przy przednim napędzie moment obrotowy, z naciskiem na obrotowy, na koła
    nazywanymi przegubami.
    Zamiast się przyznać, ze palnąłeś głupotę to się wbijesz jak pizda w occie