  • Data: 2012-04-18 19:40:09
    Temat: Re: Trawnik bezobsługowy
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po co kopniakiem otwierać drzwi, które
    > nie są zamknięte żadnym zamkiem?
    > W pierwszym roku kosiarka i ca. 8-10 pokosów.
    > Jeśli jest tam naturalna łąka kwietna, to zobaczysz
    > ją w pełnej krasie w 2013 roku.
    > Aż tyle i tylko tyle.
    > Pozdrawiam racjonalnie
    > skryba

    Chcesz powiedzieć, że należy wypielęgnować to, co tam już jest? Obawiam
    się, że kosiarką nic się nie zrobi - na tej działce już żadna trawa nie
    rośnie, wszystko jest pokryte grubym filcem z suchej trawy sprzed lat.
    Musiałbym go jakoś usunąć, a po usunięciu nie jestem pewien, czy
    cokolwiek tam samo wyrośnie.

    Pozdrawiam serdecznie,

    Piotr