  • Data: 2015-06-01 15:06:31
    Temat: Re: Trawnik, chwasty i chemia
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-01 o 12:16, quent pisze:

    > Dosyć podstawowe normy społeczne, jak cisza nocna czy zakaz bluzgania
    > przy dzieciach... podobnie z hałasowaniem w niedzielę.
    > Po co mieszać w to religię?
    > We środę? Można próbować... może za jakiś czas i środa zostanie uznana
    > za dzień odpoczynku ;-)

    Nie do końca się zgodzę. Bo po pierwsze to oburzenie na prace niedzielne
    ma zdecydowanie podstawy kościelne. A po drugie od czasu PRL "trochę"
    się jednak zmienił harmonogram tygodnia pracy i wiele ludzi ma wolne w
    inne dni niż sobota czy niedziela. Poza tym pracując przez cały tydzień
    albo i dłużej, niektórzy po naście godzin, nie ma czasu na sprawy
    "domowe" w inne dni niż w weekend. Z całym szacunkiem, ale nie będę nic
    nie robił tylko dlatego, że ktoś uważa, że w niedzielę się nie powinno.
    Dla mnie to jest jeden z nielicznych dni, kiedy właśnie mogę coś zrobić.
    A mojej żonie np. sąsiad przeszkadza w tygodniu, bo ona pracuje w domu,
    a on ciągle sobie jakieś deseczki tnie na mniejsze kawałki w ogrodzie. I co?

    Pzdr
    --
    /__/_* /