  • Data: 2010-12-13 07:53:30
    Temat: Re: Trytytka buahahaaa
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-10 19:17, tarnus pisze:
    > U?ytkownik "shaman"<s...@p...wytnij.onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Co? ci sie pomerda?o jak zwykle.
    > Z netu korzystam od doku 1993 bed?c jeszcze w Austrii. Ty wtedy jeszcze
    > siusia?e? w pieluszki.

    haha.. Odwracanie uwagi od faktów poprzez wycieczki osobiste? Zabrakło
    argumentów? To zawsze przyjemny moment w toku prowadzonego sporu :)

    > Poczytaj co? o gopher albo lynx czy pierwszej przegladarce graficznej Mosaic
    > z której korzysta?em ju? w Polsce w 1994r a wyszukiwark? by?a Yahoo! W
    > latach 1996-2000 by?em SysOpem krótkofalarskiego wez?a pakiet radio który
    > oprócz dystrybucji poczty i wymiany plików oraz dawa? mo?liwo?ae korzystania
    > z zasobów internetowych poprzez bramki ampr.org. Ju? w 1996r. mia?em swój
    > w?asny adres IP oraz domene w ampr.org.

    Wygląda na to, że mamy prawie takie samo doświadczenie. Z tym wyjątkiem,
    że po pierwsze ja nie byłem nigdy żadnym sysopem i po drugie zdążyłem
    się przez ten czas dowiedzieć co to jest offtopic na usenecie :)

    Dobrze wiesz, że przynajmniej w tytule powinieneś dodać znacznik 'OT:'
    Oczywiście nie przyznasz mi racji. I teraz już nawet wiadomo dlaczego.
    Najbardziej bolą głupie pomyłki na własnym poletku :) A potem jeden krok
    w kierunku pt: "idziemy w zaparte" i już okazuje się, że odwrotu nie ma.
    Tzn jest odwrót, ale potrzeba dużo więcej odwagi. Zbyt wiele - jak widać.

    PZDR
    Shaman