  • Data: 2016-01-22 20:28:47
    Temat: Re: Trzeba natychmiast zamknąć granice...
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-01-22 15:40, Budyń wrote:
    > brniesz.... jesli uzywasz slownika w dyskusji to co to oznacza:

    Kolokwialnie mówiąc oznacza to dokładnie tyle, że denatowi wszystko
    jedno czy obetnie mu głowę islamski fanatyk, czy też wysadzi go w
    powietrze katolicki ksiądz.

    > wiec albo uzyles slowa fanatyzm potocznie, albo gadasz bzdury udowadniajac ze mało
    sie orientujesz w temacie, bo katolicyzm nie jest fundamentalistyczny (definicyjnie).

    Słowa fanatyzm użyłem definicyjnie.

    To raczej z Ciebie marny fanatyk, skoro nie plujesz jadem ani nie
    ucinasz głów niewiernym ;-)

    Ale nie wątpię, że jesteś *żarliwym* katolikiem :-)

    Natomiast co do fundamentalizmu w katolicyzmie to uwaga na nisko
    latające kwantyfikatory! ;-)

    EOT z mojej strony.

    Piotrek