  • Data: 2009-03-17 12:32:58
    Temat: Re: Tynk maszynowy czy tradycyjny?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gpo47g$hns$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    kris napisal:
    > interesowały mnie oferty za metr- nie bede przecież z miarą biegał i

    >No popatrz, a tu co chwila takie pytania padaja :)

    Widocznie ludzie lubią sobie utrudniac życie. Pózniej wezmie tego co powie
    najmniej za metr ale okaze się na koniec ze on okna liczy podwójnie sufit
    potrójnie itp i z najtańszego wychodzi najdroższy. Wykonawcy wiedza jak
    inwestoera wycyckać;))

    > Ceny spadły. W zeszłym roku szacowalio około 18zł/mkw tynku tradycyjnego,

    >Przed chwila mowiles, ze cena od metra cie nie interesuje ;)
    Bo od tego zacZynaja się rozmowy- Panie ja za metr biorę... Ale to dla mnie
    nigdy nie była wyznacznik

    > teraz zeszli juz co niektórzy poniżej 10zł.
    > zbierać oferty za całośc robóty i ew. materiał i wtedy porównywać. Bo jak
    > umówisz się za mkw to kazdy wykonwca będzie miał inna metode liczenia.

    >u zgoda: umowa o dzielo z podanym kosztorysem przedmiarowym
    > rygorystycznym egzekwowaniem kontroli wszelkich tzw. robot
    >oniecznych :)-

    Pewnie masz racje, ale ja biurokracji nie lubię. U mnie wystarczyło że
    podali cenę, jesli ja zaakceptowalem to do roboty. Później odbiór i zapłata.
    Umowy w naszych realiach to bardziej inwestora psychicznie zabezpieczają. A
    odzyskanie jakiejkolwiek kasy to droga przez meke a wykonawca w końcu
    okazuje się golcem. Sprawdzać na bieżąco i jeśli zrobił dobrze to zapłacić a
    jesli żle to paragon;)
    Ja na szczęście paragonów nie wręczałem.

    Krzysiek