    From: "AT" <Trade!@wp.plw>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Tynkowanie maszynowe ROTFL
    Date: Thu, 22 Nov 2012 11:36:28 +0100

    > Ale siatkę pod tynk gipsowy plastikową, a cem-wapienny Rabitz'a.
    > Najpierw gduntowanie, później szpryc maszynowy lub ręczy i dalej dopiero
    > tynk właściwy. Takie zasranie na brudne ściany to wyjdzie syf mimo
    > widowiskowości pracy maszyny :-)

    THX
    C-W będzie jak sądzę, choć na możliwie gładko.

    Po częsci dawałem C-W piwnice i łazienki i kominy strych, pozostałe Gips,
    nie widzę sensu wywalać CW bo wychodzi drożej (na 1m2 wagowo wchodzi go
    więcej)
    ma zalete ze jest twardy, ale pozniej musisz kłaść gładź jak chcesz mieć
    równe ściany i znowy drożej wyjdzie wykończenie,
    m.in. dlatego wybor moj uważam za słuszny a mieszkam juz trochę i nie obija
    mi się jakoś specjalnie nic.

    W piwnicy autem przywaliłem w scianę i jak chciałem tynk CW wyrównać to już
    nie da rady
    aby ta część wyglądała tak samo. Ściany robili filcem tam gdzie CW są bardzo
    łądnie zrobione co z tego :)