  • Data: 2016-11-24 13:18:33
    Temat: Re: U Adama Sz. węszą w piecach
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 24 Nov 2016 09:48:53 +0100, quent

    > Ależ absolutnie nie tak to powinno wyglądać!
    > Nie "wiszący bat" a "bat na dupie" - róznica jest zasadnicza.

    Ja uważam dodatkowo, że ludzie powinni być uczeni wiszacym batem, a nie z
    miejsca nim pałowani.

    Ale jak jest od wielu lat prowadzona strona http://czysteogrzewanie.pl --
    ja sam na fali tej strony naipsałem do dwóch lokalnych gazet i w jednej
    (niestety tylko w jednej) opublikowano mój artykuł na rozkładówce o
    "czystym"* paleniu -- a potem co jakiś czas pojawia się taki kwiatek:
    http://czysteogrzewanie.pl/jak-palic-w-piecu/jak-pal
    ic-czysto-weglem/nie-klamstwom-alarmow-smogowych-na-
    temat-palenia-od-gory/
    wspierany przez mafię węglowo-kotłową, to ręce opadają.

    *) bo oczywiście nadal jestem za termomodernizacją i zastąpieniem lokalnej
    emisji z węgla (nawet palonego "czysto") przez alternatywne źródła.

    --
    Pozdor
    Myjk