  • Data: 2016-11-24 14:53:35
    Temat: Re: U Adama Sz. węszą w piecach
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 24 Nov 2016 14:07:40 +0100, quent

    > Lejesz batem stając już w moich drzwiach bez powodu.

    Nie leje, skoro tylko stoi. I tak w koło macieju.
    Długo jeszcze? -- bo już się znudziłem. :P

    > Wara!
    > Ale jak ja przyjdę looknąć czy aby nie ***** to już masz z tym problem.
    > *) wstaw co chcesz - chodowanie konopii, bicie rodziny, pedofilskie
    > treści na kompie, lepienie bombek ect...

    Mam problem, bo jadąc niezdrową demagogią chciałeś permanentnie monitorować
    -- co ma się nijak do omawianej sytuacji.

    > To jest *znacznie* prostrze i tańsze niż profilatyka.
    > Mało tego - do tego nie jest potrzebne skomplikowane prawo.

    Prostsze. Nie jest. Tak samo jak kara śmierci paradoksalnie jest znacznie
    bardziej skomplikowana i znacznie droższa niż się to może wydawać. Poza tym
    działa na ograniczoną grupę, nie ma działania na innych "podatnych".

    > W życiu!
    > Dlaczego chcesz zmuszać ludzi, którzy nie palą w piecach
    > aby finansowali uświadamianie palaczy?

    Ponieważ korzystniejsze to niż leczenie się
    z chorób które ci ignoranci powodują.

    > nie wnikam, nie znam się

    Było o tym w podanym linku.

    Ja już EOTuję -- muszę teraz kierbuda werbować i ekipę zwoływać. :P

    --
    Pozdor
    Myjk