  • Data: 2016-11-25 21:00:15
    Temat: Re: U Adama Sz. węszą w piecach
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lisciasty pisze:

    > To bardzo proste. Ktoś ma umowę ze śmieciarnią na odbiór raz w miesiącu,
    > coby taniej było, a produkuje tyle, że musiałby raz na 2 tygodnie
    > się pozbywać. No to się pozbywa...

    "Umowa ze śmieciarnią"?! Ładnie to tak na szacowny magistrat mówić?
    Przecież już nie zawiera się prywatnych umów, które uwzględniają
    indywidualne potrzeby i szanują koszty. Teraz częstotliwość ustala
    urzędnik. Przez to u mnie jest dwa razy drożej niż kiedyś, choć w
    częstotliwość urzędnik trafił dobrze -- wyznaczył wszystkim taką,
    jak ja sobie przedtem wyznaczyłem. Tyle że nie mogę już segregować
    śmieci, do czego na początku trudno mi było się przyzwyczaić.

    --
    Jarek