  • Data: 2017-03-14 13:51:02
    Temat: Re: U Was też Armagedon?
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-14 o 11:25, XL pisze:

    > I coniby ta Policja mialaby zrobic? Aresztowac pracownikow firmy
    > wycinajacej drzewa pod linią?
    > Policja jest od ustalania sprawcy, bez najazu prokuratorskiego nikogo nie
    > aresztuje, nie ma nawet prawa wejść bez niego na posesję. No o a tu sprawca
    > jest znany, w dodatku podwykonawca tylko. Bo Zaklad Energetyczny juz sam
    > nie prowadzi wycinki, tylko zatrudnia podwykonawcze firmy. Poszkodowanemu
    > pozostaje zlozenie do prokuratury zawiadomienia o przestepstwie, a nie
    > wzywanie Policji.
    > Policja może najwyżej przeprowadzić dokumentację fotograficzną i pisemną,
> [...]

    Ktoś zdaje się powyżej pisał: "ale na pewno nie ma tak, żeby mi bez
    mego pozwolenia firmy komunalne weszły na posesję i wycinali co chcą"..
    A tu proszę - weszli zniszczyli drzewa, budynek gospodarczy, a policja
    nie tylko im w tym nie przeszkodziła, ale wręcz odmówiła interwencji.
    Jak to się ma do obowiązującego wg Ciebie prawa?