  • Data: 2011-02-05 17:54:28
    Temat: Re: U wszystkich tak wieje od wczoraj?
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:iik27u$l2h$1@usenet.news.interia.pl...

    > Zero komfortu cieplnego. Nie chciałbym mieszkać w domu, w którym
    > temperatura w ciągu dnia się waha o kilka stopni. Ciepło - zimno -
    > ciepło - zimno... To już bym wolał mieć cały czas 20 stopni i się
    > przyzwyczaić.

    Jakiś taki delikatny jesteś. Otóż ja nie lubię mieć stałej temperatury. Do
    pracy siedzącej podkręcam sobie na 22-23, a do spania wolę mniej. Jeżeli się
    ruszam, to wolę temperaturę poniżej 20 stopni.

    > Nie wspomnę już nawet o tym, że to pewnie niezdrowe, a i domownicy z
    > niecierpliwością czekają do momentu aż się tania taryfa włączy, żeby się
    > dogrzać :)

    Hehe. Nie jest tak źle. Po prostu eksperymentuję i okazuje się że sama klima
    w taniej taryfie + duża bezwładność ceglanego domu wystarcza kiedy na
    zewnątrz jest +10.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/