  • Data: 2011-02-09 19:15:03
    Temat: Re: U wszystkich tak wieje od wczoraj?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:iiuo92$5ed$1@news.net.icm.edu.pl...

    > A wpływ temperatury jaki masz ? Po co Ci w ogóle pogodówka ?

    Napisalem, wylacznie opartej na temp. zewnetrznej. Nie mam wplywu temp.
    wewnetrznej. Podobne wahania sa miedzy zerem na zewnatrz a duzym mrozem. Im
    wiekszy mroz tym w domu nieco cieplej. Tu kompensacja pewnie by wniosla
    nieco, ale wahania w granicy 1C mnie nie przerazaja.
    Pogodowka potrzebna mi do tego, zebym nie krecil zaworami przy kazdej
    zmianie temp. na zewnatrz.

    Pozdro.. TK