    From: "kiki" <c...@v...ts>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: UCIEKLI tynkarze
    Date: Thu, 16 Jul 2009 13:43:09 +0200

    "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    news:h3n2g2$e0c$1@inews.gazeta.pl...

    > To jest Polska własnie. Jedno w instrukcji, drugie sie mówi a trzecie
    > robi.

    80% zrobili dobrze, bo naprawiałem ocieplenie, kuli szczyty, ocieplali od
    góry. Samego siatkowania było niewiele.
    Kazałem im dokleić 3cm styropianu w ościeżne okien żeby pozbyć sie mostków
    przez ramy okien. Doklejali pasy styropianu wewnątrz wnęk okiennych. I to
    szło fajnie na klej piankowy specjalny do klejenia styropianu, który ma
    prawie zerowe puchnięcie i nie podsadza.

    I jednego nie pozakładali narożniki czego nie widziałem ale kilka dni
    później widzę jak robią murki oporowe, które mieli też wytynkować. Pierdoły
    takie i patrzę a tam szpary pod listewkami narożnymi i widzę co robi palant.
    Przeciska klej. Wziąłem młotek i pukałem. Jak odgłos był pusty to
    odłamywałem narożnik. na 3/4 długości była pustka. Więc pytam czy okna też
    tak robili, później odkrywka i niepotrzebna awantura. Przy garażu to co było
    zrobione miesiąc temu już zaczynało pękać.

    Wychodzi na to, że ostatnie 2 tygodnie pracowali za darmo.

    Postawiłem ultimatum, że mają poprawić te krawędzie okien, a by się dało, bo
    okna są na biało odcięte innym tynkiem. Trochę by było zabawy ale tak tego
    nie puszczę.

    Widzisz jak trzeba wszystkiego pilnować. Nawet ekipy specjalistyczne nie
    umieją wykonywac własnego zawodu.