  • Data: 2009-07-16 11:21:34
    Temat: Re: UCIEKLI tynkarze
    Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości
    news:h3mtid$a02$1@opal.futuro.pl...

    > "kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Najgorsze, że oni są przekonani, że robią dobrze, "zawsze tak robimy".
    > Dzisiaj była kulminacja tego typu wypowiedzi.
    > Co ciekawe był skłonny podpisac gwarancję tą z opisem własnej głupoty ale
    > powiedziałem mu, że najpierw niech poprawi, bo co mi po gwarancji. Wolę
    > żeby zrobił jak należy. Więc zwiali niedokończywszy kilku drobnych rzeczy.
    >
    > Pytaliśmy ich z żoną czemu nie stosują się do instrukcji napisanej na
    > opakowaniach z klejem, dotyczącej wtapiania siatki. Oni na to, że to taka
> [...]

    To jest Polska własnie. Jedno w instrukcji, drugie sie mówi a trzecie robi.
    U mnie przy stropie terivy tez byla zabawa. poszlo o zbrojenie podporowe. Wg
    PN musi być. Producent oczywiscie cytuje PN ale jednoczesnie daje do
    zrozumienia malymi literami, że trzeba dawac ale przy rozpietosci powyzej
    6metrow. Fachofcy oczywiscie wogole o tym nie slyszeli, . U mnie skonczylo
    sie wizyta konstruktora producenta stropu, ktory podsumowal fachofcow.
    Pozniej wylozyl mi co i jak czyli co napisalem wyzej. Aha sam stwierdzil ze
    jeszcze inaczej zazbrajal terive na swoim domu. Bo ostatecznie zna sie
    najlepiej i wiedzial jak zrobic tanio i dobrze.
    problem w tym, ze pewnie moznaby robic bez zbrojenia i bedzie OK. Tylko