  • Data: 2009-07-16 21:19:40
    Temat: Re: UCIEKLI tynkarze
    Od: "Mariusz" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Widzisz na tych zdjęciach, że siatka zasłaniała mur tak ? Widzisz to? Taki
    > jest tego skutek, że moja żona sama odrywa to płatami.
    > Czasem trzeba wcześniej zagruntować gruntem penetrującym.
    > Rozumiesz teraz o co ta awantura ?

    Hmm, nie znam się (uprzedzam), ale różnica zdaje się być niespecjalnie
    wyszukana.
    Czy to naprawde robi taką RÓŻNICĘ? W końcu klej jest czymś plastycznym więc
    i tak wszedze wniknie. nawet mozna by pomysleć, że siatka przykrytą grubszą
    warstwa kleju będzie lepiej trzymać, ale wnioskuje, że się mylę... To
    naprawde jakieś niuanse, jak mieszanie ciasta w makutrze tylko w jedną
    stronę...
    Tylko prosze nie bijcie - wytłumaczcie. Ja osobiście staram się przestrzegac
    instrukcji i je czytać (nawet od oczywistych wydawałoby się rzeczy).

    --
    Mariusz