  • Data: 2011-05-10 19:57:30
    Temat: Re: UE zadba o wasze przyszłe domy
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-05-10 21:15, janusz_kk1 wrote:

    > Jakbyś nie wiedział to ci powiem, szpitale są dotowane z naszych
    > pieniedzy/podatków
    > i to z ubezp nie ma nic wspólnego.

    No jak to nie ma?
    Sam właśnie w tym zdaniu napisałeś, że ma! 8-|

    > No i to robi czy się komuś podoba czy nie, u nas i tak tak inerencja
    > nie jest duża, jak już przywoływałeś stany to tam jak stracisz pracę
    > a dowie się o tym odpowiedni urząd to ci dzici zabiorą bo nie zapewnisz
    > im odpowiedniego poziomu życia, u nas na razie jeszcze tego nie robią.

    Na razie nie ale wszystko na to wskazuje, że i do nas przyjdzie to gówno.

    > A o nagrodzie Darvina słyszałeś? nie to sobie poczytaj.
    > Zdziwisz się wierząc w ludzki instynkt samozachowawczy.

    Znam parę kwiatków. Za głupotę trzeba płacić ale swoją głową a nie
    czyimiś pieniędzmi. To oczywiste.

    > A gdzie pisałem o podatkach? podaję przykład bardziej rygorystycznego
    > przestrzegania przepisów budowlanych i konsekwencji z nieprzestrzegania
    > ich.

    Odszkodowanie wypłaca ubezpieczyciel. Jeśli chcesz się ubezpieczyć to
    przystajesz na warunki ubezpieczyciela. Jeśli liczba tych nieszczęsnych
    kontaktów jest ważna to musisz się dostosować. Nie widzę w tym nic dziwnego.
    Co innego jeśli ktoś pod przymusem każe Ci się ubezpieczać - to jest
    chore/lewe.

    > Ale ja nie dyskutuję o gustach tylko o ładzie architektonicznym.

    To samo. W UK jest masa osiedli z identycznymi domkami na
    przedmieściach, ciągną się po horyzont. Porzygać się idzie.
    Chyba bym tam zmarł ze zgryzoty jakby ktoś kazał mi mieszkać w czymś takim.
    Właśnie buduje dom i mam PZP który pokreśla tylko max. wys. zabudowy i
    kąt dachu dwu lub wielospadowego do 50st. - KONIEC
    Domy powstają jak grzyby po deszczu i każdy jest inny. I to jest zajebiste.