  • Data: 2011-05-10 21:40:05
    Temat: Re: UE zadba o wasze przyszłe domy
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-05-10 22:59, M wrote:
    > Policja jest w niektórych kręgach (zwłaszcza liberalnych) mało lubiana.
    > Na wojsko nie wszyscy się zgadzają (nawet w tym wątku)
    > Sądy? Przecież to urzędnicy. Myślisz, że wszyscy mają takie samo
    > wyobrażenie tego, jak powinny działać sądy?

    Policja aby bronić własności prywatnej jest niezbędna.
    Wojsko do obronności zewnętrznej i wewnętrznej kraju.
    Sądy to już nie ma co się rozpisywać - to podstawa.
    To są 3 filary państwa.

    > hmmm. Niech ławkę stawia sobie właściciel. Mi niepotrzebna. Fontanna to
    > sztuka (a sam pisałeś, że sztuki nie utrzymujemy z podatków).

    W mniejszych spolecznosciach rozne uzgodnienia są możliwe.
    Prywatny przedsiębiorca raczej nie wybuduje fontanny albo lawki w parku
    służacych ogółowi. Chodzi o to aby państwo nie wkraczało ze swoimi
    usługami w te sfery, w których będzie stanowiło nieuczciwą (bo dotowaną)
    konkurencję firmom prywatnym a tak się dziś dzieje masowo niestety.