  • Data: 2009-10-02 10:18:29
    Temat: Re: UPS do pieca
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ha4dtg$2ao$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl> napisał w
    > wiadomości news:ha45o9$oni$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Do tygodniowej nieobecnosci to musial bys miec baterie akumulatorow i
    > prostownik wielkosci kibla polowego do ladowania tego. :-)
    W energoelektronice jest wielka miniaturyzacja. Prostownik tyrystorowy 3
    fazowy i naprzód. Zasilacz o mocy 1kW to puzderko o gabarytach
    (180x125x125mm)

    > Myslalem raczej o przestojach kiedy jestes w pracy. Zwykle to pare godzin
    > w ciagu dnia.

    Jak bede w domu to pikus, gożej jak bedę siedział w jakiejs delegacji. I jak
    zona by musiała codziennie odpalać piec to bysmy wrócili bardzo szybko do
    znienawidzonych bloków

    > Chyba jedyne dobre rozwiazanie.

    Jak mi ZE będzie tak "fikał" z zasilaniem to bede musial przetrenwac w
    praktyce. Rodzice maja działkę jakieś 4km dalej (inna trafostacja) i ZE
    wykrywa burzę szybciej niż psy bojące się burzy :) i potrafią
    profilaktycznie wyłączyć, tylko nie wiem jak duży obszar wyłączają