  • 1. Data: 2012-11-07 23:53:50
    Temat: Re: UWAŻAJCIE na supermarkety NOMI !!!
    Od: Edyward <b...@i...pl>

    W dniu sobota, 19 maja 2001 23:50:48 UTC+2 użytkownik R.Zet napisał:
> [...]
    > dokumenty na zakup opakowania zawierającego 3 sztuki danego produktu a w
    > opakowaniu mam dwie.
    > Przy takim podejściu można sprzedawać worki cementu z napisem na etykiecie
    > 25kg a zawartością np. 15kg, żarówki w zestawach po 5 z faktyczną ilością 3
    > itd.
    > Proponuję wszystkim, którzy nie będą mogli się powstrzymać od zakupu w/w
    > artykułu w NOMI, aby spokojnie dołożyli sobie do woreczka trzecią zatyczkę
    > (żałuję, że tak nie zrobiłem) i z tym poszli do kasy. Ciekaw jestem jak
    > kasjerka będzie tłumaczyła że trzy to powinno być dwie.

    UOKiK i tyle, po to płacę podatki żeby takimi kantami się zajmowali. Ostatnio
    zgłaszałem wałki w TESCO.

  • 2. Data: 2012-11-08 10:04:10
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > UOKiK i tyle, po to płacę podatki żeby takimi kantami się zajmowali.
    > Ostatnio zgłaszałem wałki w TESCO.

    Jak dowalą im karę to sklep podniesie ceny - i w ten sposób sam za nią
    zapłacisz.
    Skąd u ludzi ta wiara w socjalizm?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 3. Data: 2012-11-08 11:12:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 listopada 2012 10:03:36 UTC+1 użytkownik quent napisał:
    > Sk�d u ludzi ta wiara w socjalizm?

    Tym bardziej że nie ma obowiazku kupowania w Tesco, można głosowac nogami.
    Łudziska swego czasu nie szanujęą chyba że chce im sie pisac do róznych UOKIków itp.

  • 4. Data: 2012-11-08 13:37:12
    Od: "quent" <x...@x...com>

    oglegroups.com...
    > Tym bardziej że nie ma obowiazku kupowania w Tesco, można głosowac nogami.

    Otóż to.
    Idzie się do konkurencji... a konkurencji - oby jak najwięcej!

    > Łudziska swego czasu nie szanujęą chyba że chce im sie pisac do róznych
    > UOKIków itp.

    Czasu jak czasu ale ta wiara, że państwo pomoże.... :-(

  • 5. Data: 2012-11-13 15:32:31
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Jak dowalą im karę to sklep podniesie ceny

    A klienci pojda do konkurencji.

  • 6. Data: 2012-11-13 16:33:12
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 listopada 2012 15:32:42 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
    > U�ytkownik "quent" <x...@x...com> napisa� w wiadomo�ci

    > A klienci pojda do konkurencji.

    Jak przez 11 lat nie poszli to nie pójdą (patrz datę pierwszego postu).

    --
    ZZ@private