  • Data: 2014-08-06 10:35:56
    Temat: Re: Ułatwienia w budowie domów?
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-08-06 10:18, Myjk wrote:
    > Wed, 06 Aug 2014 10:06:11 +0200, quent

    > Prawo działa tak sprawnie, na ile ludzie nie próbują go wykorzystywać do
    > robienia sobie dobrze. To, w tym wypadku, dotyczy tak samo urzędników jak i
    > inwestorów.

    Oczywiście bo urzędnik to też człowiek.
    Prawo jest złe więc trzeba je zmienić.
    Rząd nie powinien mieć prawa ingerować w to co buduję na swojej działce.
    Prawo powinno być tu ogólne, ustalające w sposób ramowy PZP - odległości
    od granic, wysokość. A wręcz samorządowe w tym zakresie - konkurencja
    gmin itp.

    Reszta należy do ludzi i sądów w razie czego.

    Tylko, że przy obowiązkowych ubezpieczeniach to niemożliwe do
    spełnienia. Obowiązkowe ubezpieczenia to filar socjalizmu.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info