    From: "Maniek4" <s...@c...chrl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Urzędnik sie pomylił...
    Date: Sun, 8 Aug 2010 23:02:18 +0200

    Użytkownik "tarnus" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:i3n5b3$bur$1@news2.ipartners.pl...
    > Użytkownik "tarnus" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Oczywiście powinno być "zdublowane"
    >
    > Jeszcze dodam że mapki te oglądało zapewne mnóstwo ważnych osób
    > odpowiedzialnych w różnych urzedach, od projektanta przez zakład
    > energetyczny, ZUDy, wydział architektury i mnóswto innych
    > i nikomu nie przyszło do głowy zastanowić się że są dwie drogi obok siebie

    U mnie gazownia postawila skrzynke na narysowanym kablu energetycznym. :-D
    Fantasta projektant na mojej dzialce narysowal sobie moj wlasny kabelek z
    uwaga przebudowa kabla w okolicy przylacza nic mi o tym nie mowiac.
    Wykonawca zainstalowal mi skrzynke licznikowa z zaworem na nieprzepisowej
    wysokosci 30cm nad ziemia, ktos to wszystko wykonal i ktos odebral. Jak
    przyszlo do instalacji od skrzynki to dopiero wszystko wyszlo i zaczelo sie
    kto pierwszy co robil.
    Niestety nie mam dla Ciebie slow pocieszenia, bo teraz mimo czyjejs winy
    obawiam sie, ze bedziesz traktowany tak jakbys sam byl winny.

    Pozdro.. TK