  • Data: 2010-08-09 10:59:21
    Temat: Re: Urzędnik sie pomylił...
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tarnus" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:i3n4rh$bsl$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
    > i wszystko zostało wykonane wedle tego pomieszanego planu. Linia nn 0,4kV
    > została wrysowana na planie tylko przez tą przywleczoną w bajzlu działkę
    > osoby fizycznej zza drogi. Ta osoba owszem ma ta działkę ale fizycznie po
    > drugiej stronie ulicy a kabel biegnie po mojej stronie w mojej działce. W
    > ten sposób ja nie zostałem poinformowany o zamierzeniach budowy lini przez
    > mój teren lecz tylko ten właściciel zza drogi. Linia kablowa biegnie
    > wzdłuż całej mojej działki i została zaprojektowana i wykonana bez rur
    > osłonowych wobec czego oficjalnie nie mogę zrobić zjazdu na moją działkę.

    To masz punkt zaczepienia jesli tak jak piszesz : "Linia nn 0,4kV została
    wrysowana na planie tylko przez tą przywleczoną w bajzlu działkę
    osoby fizycznej zza drogi."
    To niech zabieraja kabel i prowadza po tamtej dzialce na ktorej jest
    narysowane. A przede wszystkim nie dac sie i nie bac sie- w razie czego do
    sadu bo moim zdaniem ewidentnie jest blad skoro maja wrysowany zarys dzialki
    ktora jest zlokalizowana z drugiej strony ulicy.
    Przemek