  • Data: 2015-05-14 11:14:54
    Temat: Re: Ustawa śmieciowa
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-14 o 11:02, Myjk pisze:
    > Wed, 13 May 2015 19:21:38 +0200, Kżyho

    > Na YT wpadłem przypadkiem w zeszłym roku na serię filmów gościa, który
    > nagrał instruktaż. Odrazu zaznaczam, że nie wiem ile to co pokazuje jest
    > warte (bo aż tak się nie znam):
    >
    > https://www.youtube.com/user/mrdurski/videos
    > http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=227
    1312

    > Pokazuje między innymi jak "murować" porothermem i pianką dryfix. Może
    > takie coś na zupełny wstęp Ci wystarczy. Ogólnie na YT sporo filmów
    > instruktażowych można znaleźć, tylko trzeba już wiedzieć co się chce robić.
    > :)

    Filmików jest sporo, wiem. Tylko, jak ktoś w danej dziedzinie zielony,
    to trudno mu odróżnić te, gdzie rzeczywiście jest to pokazane, tak jak
    to się robić powinno, od tych gdzie po prostu ktoś tam sobie jakoś coś
    zrobił. I też pewnie działa, ale niekoniecznie jest to w pełni poprawnie.

    Pzdr
    --
    /__/_* /