    From: "Darek" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Usuniecie jetek, kleszczy - prosba o opinie
    Date: Fri, 19 Feb 2010 08:01:47 -0000

    > http://pl.tinypic.com/view.php?pic=34so76v&s=6
    > http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2wn8p3l&s=6
    >
    > Czy mozliwe jest ich usuniecie i ewentualne zastapienie je czyms innym?
    > Szerokosci i dlugosc domu liczac po murlatach to 9,75m i 15,75m.
    >
    > Aha - dom jest juz wybudowany.

    Ale Ty to chcesz sam usowac, czy zamierzasz konsultowac sie z
    konstruktorem?

    Nie wiem nie widze tam slupow w srodku, pod platwia, wiec
    jezeli tak jest, to jest na prawie napewno dach jetkowy z platwia kalenicowa
    a to co jest nad jetkami to beda platwie tylko usztywniajace podluznie
    dach. W takim przypadku IMHO nie masz szans na usuniecie tych
    jetek. Jezeli jest to natomiast dach platwiowo-kleszczowy gdzie te platwie
    sa elementem nosnym to moze masz szanse na usuniecie ich. Moze....

    Obawiam sie ze niezaleznie od tego co tu ktokolwiek odpowie, mozesz
    co najwyzej oczekiwac odpowiedzi ze jest szansa albo nie.

    Jedyna osoba kora moze Ci doradzic i podbic taka zmiane jest konstruktor
    bez, ktorego nie mozesz (wlasciwie mozesz wszystko, ale nie powinienes),
    nic zmieniac.

    Pzdr
    Darek