  • Data: 2016-09-05 18:19:56
    Temat: Re: Uszczelnianie Porothermu
    Od: KIKI <n...@e...il> szukaj wiadomości tego autora

    On 05.09.2016 18:05, Lisciasty wrote:
    > W dniu poniedziałek, 5 września 2016 17:59:44 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:

    Ja Ci wyliczę ile ci Potrzeba energii na taki budynek. Potrzebujesz
    1000L oleju opałowego na każde 100m2 powierzchni liczonej po obwodzie, a
    nie użytkowej jakiejś.

    Jak masz 200m2 do 2000L na rok.
    Litr oleju to 8-9kWh. Liczmy 10 dla łatwiejszej kalkulacji.

    20,000 kWh może nawet 25,000kWh Ci potrzeba rocznie razem z cwu przy
    takich murach jak zrobiłeś.

    Za prąd 12,000PLN jak zrobisz COP4, w co wątpię, to wyjdzie Ci 3000zł za
    rok grzania, ale obstawiam, że 5000PLN.

    Chyba, że będziesz mówił, że Wy z żoną i (wiecznie kaszlącymi dziećmi)
    tak lubicie, a w nocy w ogóle do 16 obniżasz, bo "tak zdrowiej" HAHAHA