  • Data: 2016-09-09 11:52:41
    Temat: Re: Uszczelnianie Porothermu
    Od: KIKI <n...@e...il> szukaj wiadomości tego autora

    On 09.09.2016 08:55, Kris wrote:
    > W dniu piątek, 9 września 2016 08:50:44 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > Dlatego trzeba szybko reagować i mieć tyle samozaparcie żeby metoda
    paragonową(metoda Kiki-ego w końcu) wykonawców potraktować.

    Szkoda, że nie płaciłem paragonami wcześniej, bo bym kupił część
    styropianu i wręczył paragon ociepleniowcom. A tak wręczałem je tylko
    tym co partaczyli w środku :-)

    Teraz zrobiłem się inny. Jak wołam kogoś do malowania, to siadamy i
    omawiamy wszystko co zamierzają zrobić, czym robić i tak dalej. Od
    zabezpieczenia żeby nie usyfić do sposobu wykonania.