  • Data: 2016-09-09 11:57:14
    Temat: Re: Uszczelnianie Porothermu
    Od: KIKI <n...@e...il> szukaj wiadomości tego autora

    On 09.09.2016 11:05, Kris wrote:
    > Nie wiem co tam specom od OZC w ich programach wychodzi ale z moich obserwacji
    wynika że samo ocieplenie ścian ma niewielki wpływ na oszczędności na ogrzewaniu
    > Sąsiad dom wybudował cos koło 2009roku- porterówka, ściany z suporeksu, podwieszany
    sufit, nad sufitem wełna.
    > Przez chyba 5 pierwszych lat na ścianach styro nie miał. Później dokleił 12cm
    styropianu + siatka klej itp. Jak twierdzi koszty ogrzewania zauważalnie nie zmalały
    > Podobnie było w domu moich rodziców- tam chałupa większa, wybudowana w 1969 roku z
    pustaków betonowych na nich tynk.
    > Kilka lat temu przykleiliśmy tam styropian chyba 10cm.
    > Zużycie opału zauważalnie nie spadło.

    Ucieka ciepło do fundamentów przez przewodzenie, ucieka sufitami i
    skosami. U mnie uciekało murłatami, skosami i sufitami.