    Newsgroups: pl.rec.dom
    Date: Sat, 24 Jan 2015 16:04:37 -0800 (PST)
    Subject: Re: Uszczelnienie wędzarni.
    From: k...@g...com

    W dniu niedziela, 25 stycznia 2015 00:18:40 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > I jak generujesz dym?

    > Podasz konkretnego linka abym wiedział co masz na myśli?

    > Twoja samoróbka też tak działa z grzałkami elektrycznymi?

    > I jak ten dymogenerator generuje zimny dym bez spalania drewna?

    > Szkoda że nie pamiętasz konkretów bo konkrety są ważne...
    > I tylko znając konkrety można SAMEMU posprawdzać
    > i zweryfikować stawiane w programie tezy... bez tego to lipa.
    >
    > Ogólne wnioski jakie wyciągają dzinnikarzyny w TV to zwykle
    > demagogia niewarta wiary i sensacyjność ponad miarę...
    > Czymś trzeba przyciągnąć wida do ekranu przed kolejną reklamą...

    Wpisz w wyszukiwarce allegro " generator dymu ". Po wyświetleniu wyników sam sobie
    dasz radę ze znalezieniem tego co Cie interesuje. Jak będziesz dociekliwy to
    dojdziesz do miejsc w których domowi wędzarnicy dzielą się informacjami. Wśród tych
    informacji sam musisz wybierać te które Cie interesują. Trafisz tam na ludzi typu
    gruba baba i na ludzi światłych. najlepiej będzie jak sam poszukasz informacji.
    Oczywiście trafisz na wiele ze sobą sprzecznych. Sam w takim wypadku będziesz musiał
    ocenić czy informacje podawane przez użytkowników jakiegoś portalu są zbieżne na
    przykład z danymi technicznymi urządzeń przemysłowych, czyli takich które muszą mieć
    trochę więcej pozytywnych opinii niż można dostać na allegro.