  • Data: 2010-07-09 05:46:12
    Temat: Re: Uszkodzona skrzynka przyłącza - co dalej?
    Od: "Tomek" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakiś samochód uszkodził mi skrzynkę przyłącza elektrycznego, ta co stoi
    > na zewnątrz ogrodzenia, tam gdzie jest licznik? Skrzynka jest przełamana i
    > leży na ziemi.

    ja mialem dokladnie taka sytuacje, tylko ze w Vattenfall. Sprawa byla troche
    zakrecona, bo zglosilem na policje (sprawca uciekl) a na pogotowiu
    energetycznym wprowadzili mnie w blad, ze mam to sam naprawic. A tak na
    prawde procedura wyglada nastepujaco:
    - dzwonisz na pogotowie energetyczne, zeby zabezpieczyli miejsce (kable na
    zewnatrz pod napieciem, dzieci chodza)
    - udajesz sie do BOKu, wypelniasz protokol, gdzie opisujesz zdarzenie
    - czekasz az to naprawia
    Nie ponosisz z tego tytulu zadnych kosztow, Vattenfall sam zglasza sprawe na
    policji, ktora szuka (a raczej udaje ze szuka) sprawcy. Jesli sie znajdzie,
    jego OC pokrywa straty, jesli nie - idzie to w koszty dostawcy pradu.

    --
    Tomek