  • Data: 2011-02-09 05:10:04
    Temat: Re: Utrzymanie temperatury w wykanczanym domu
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Maciek napisał:
    > Przez podlogi (deski). Musze niestety w lutym zaczac klasc.

    Czy na prawdę musisz...?

    Nowy dom, mokry, niedogrzany, nieprzewietrzony, nieużytkowany... I Ty
    chcesz deski kłaść???

    No hardcorowiec jesteś...

    Ja z zabudową drewnianą czekam... To jeszcze nie czas. Nie tylko ze
    względów finansowych :-))).

    Po prostu dom musi odstać, żeby można było w nim robić prace z drewnem.

    Znam kilku takich, co to zrobili sobie 'od razu' i mają z tym problemy -
    trzeszcząca podłoga, rozsychające się schody, szpary między deskami...

    Rób jak chcesz, ale ja odradzam - zrobisz sobie za rok i też będzie
    git... :-). Na razie połóż coś bardzo tymczasowego.

    pozdr
    Robert G.