  • Data: 2011-09-06 18:41:19
    Temat: Re: Uwaga konkurs! Z czego dziabnąć ściany?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Wrz, 20:27, PiWa <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Trochę przesadzona nazwa ale chodzi o takie pomieszanie pompy ciepła
    > jako głównego źródła z dodatkowym obiegiem na jednym solarze i z
    > ostatnim obiegiem dogrzewającym jakby brakło na prądzie. Rehau np ma coś
    > takiego.

    Inwestowanie w solary majac pompe ciepla jest IMHO bezsensu.
    Szczegolnie jako dogrzewanie podlogowki - przeciez w zime on Ci da
    tyle ciepla co nic! A dogrzewanie pradem - lepiej doplac pare stowek
    do samej pompy ciepla zeby wyposazyli ja w grzaleczke i tyle :)
    Ewentualnie male sprzeglo lub buforek i zwykly piecyk CO elektryczny -
    ja tak mam i to fajne rozwiazanie bo w razie awarii pompy odpalasz
    piecyk i jest cieplo :)
    pozdr.

    --
    Adam