  • Data: 2011-09-07 05:02:22
    Temat: Re: Uwaga konkurs! Z czego dziabnąć ściany?
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PiWa" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j462t8$1fa$1@news.onet.pl...

    > Skąd to przekonanie do betonu?

    Argument ze silikaty przewodzą zimno jest bzdurny - oczywiscie ze tak jest, i
    oczywiście ze to nie ma najmniejszego znaczenia, bo przeciez mur nie spełnia funkcji
    ocieplenia. Własnie po to dajemy styropian. Jak dla mnie za betonem komórkowym byłby
    tylko argument ze łatwiej w nim robic instalacje. Ale to chyba niezbyt ważne bo
    fachowcy sobie i tak poradzą. Nie słyszałem zeby zrobienie prądu w silce było
    znacząco droższe niż w BK.

    b.