  • Data: 2011-09-07 13:25:30
    Temat: Re: Uwaga konkurs! Z czego dziabnąć ściany?
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik PiWa napisał:
    > Z czego obecnie waszym zdaniem warto byłoby stawiać ściany?

    Drugi dom będę budował już z super ciężkiego materiału.
    Już obecny chciałem postawić z silikatów, ale w okolicy nie było, a
    pewne względy mnie zmusiły do zastosowania ceramiki - maxy.
    Teraz, choć okolica cicha, to wieczorami, kiedy wszystko się już
    wyciszy, słychać z oddalonej o jakieś 300 - 400 metrów rozlewni wód
    mineralnych pracę jakichś pomp.
    To takie buczenie o częstotliwości jakichś 50, może 70 Hz, ale na tyle
    ciche, że jest ledwo powyżej progu słyszalności. I... o zgrozo ! Nikt
    tego nie słyszy, tylko ja... :-/.
    Myślę, że jakbym miał dom z silikatów, a nie z ceramiki, to masa murów
    zatrzymałaby to buczenie.

    Stawiam na bloczki wapienno-piaskowe, czyli właśnie silikaty.

    pozdrawiam
    Robert G.