  • Data: 2011-09-07 22:32:39
    Temat: Re: Uwaga konkurs! Z czego dziabnąć ściany?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Wrz, 00:06, "kiki" <k...@t...fel> wrote:

    > Masz rację. Tyle tylko, że kanadyjczyka czy gazobeton łatwiej ocieplić i
    > mniejsza szansa na fuszerki.
    > Tak więc bym budował z gazobetonu. Z porothermu budowałem i jest to
    > największe gówno jakie wymyślono. Odradzam Porotherm każdemu .

    Kanadyjczyka latwiej ocieplic !?
    Gazobeton latwiej niz silka !?

    Herezje jakies opowiadasz ;) Zeby dobrze ocieplic kanadyjczyka to
    trzeba najpierw miec doktorat z budownictwa, a co budowlaniec to robi
    to inaczej. Nawet nasz grupowy Budyn robi wbrew powszechnie znanej
    technologii bo z tego co pamietam widzial tak gdzies za granica,
    wytestowal na sobie i wedlug niego tak jest OK.

    A juz calkiem nie wiem czemu niby latwiej o fuszerke w przypadku silki
    jezeli powierzchnia muru z silki i gazobetonu jest identyczna :)
    Prawda jest, ze fuszerka w przypadku silki bedzie bardziej bolala po
    kieszeni (spowoduje wiekszy mostek) ale szansa na fuszerki jest
    IDENTYCZNA, bo ocieplanie obu materialow niczym sie nie rozni.
    pozdr.

    --
    Adam