  • Data: 2011-09-08 18:58:09
    Temat: Re: Uwaga konkurs! Z czego dziabnąć ściany?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rrr" <r...@o...rrr.pl> napisał w wiadomości
    news:j4a3rp$6v0$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    .googlegroups.com...

    > A mnie zostało kilkanaście pustaków z porothermu, stoją sobie na palecie,
    > w kącie podwórza i nawet z nich nie wieje. Może kiki ma chiński odkurzacz
    > centralny :)

    Najsmieszniejsze jest to, ze silka tez jest dziurawa. :-DD
    Wianie to prawdopodobnie skutek pozostawienia niepelnej spoiny poziomej,
    swego czasu Dryfix poddawalem pod watpliwoc wlasnie z tego powodu, tyle ze
    mnie wysmieli. Jak spoina bedzie pelna to nie widze mozliwosci zadnego
    wiania. A czy ceramika nie ma zalet? Moim zdaniem to moze nie doslowne, ale
    jednak polaczenie zalet BK jako materialu miekkiego chocby do robienia
    instalacji, mniejszej ilosci odpadow itp., oraz twardej silki w ktorej
    latwiej i lepiej mocuje sie wszelkiego rodzaju kolki, ktorych dobrym testem
    jest gniazdo trojfazowe. Bezwladnosc cieplna tez bedzie na korzysc ceramiki
    w stosunku do BK.

    Pozdro.. TK