  • Data: 2009-12-23 15:14:32
    Temat: Re: Uwaga (!) na zmywarki ELECTROLUX'a ESL/ESI - parują
    Od: "Jar" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzieki za info, bede kupowal niedlugo caly osprzet do kuchni. Te firme
    > mine z daleka.
    >
    > Pozdro.. TK
    Odradzam dokładnie wszystkim zakup jakiegokolwiek Electroluxa, a mam sporo
    tego sprzętu w domu. Dzisiejszy Electrolux to nie to samo co kiedyś. Z
    piekarnikiem też miałem niezłą jazdę. Fabrycznie źle zmontowany, nie mieścił
    się w szafce. Wymiana na inny egzemplarz jeszcze przed montażem.
    Dla odmiany kolega w zmywarce z tej samej serii kilka razy wymieniał
    wentylator.